wtorek, 24 marca 2015

2015.03.24. Brody - Ostrowiec Świętokrzyski (Kamienna)

No i nareszcie nadeszła wiosna. Już mi się tęskni za zielenią nad rzekami. Pogoda od kilku dni zachęcała do pływania. Decyduję się na samotny wypad na tygodniu.


Trasa dobrze znana. Chciałem trochę przetestować Katanę. Jakie tempo jestem w stanie utrzymać?Startuję z Brodów.


Po drodze będą dwie przenoski i trochę stojącej wody za Kunowem. Dzisiaj miałem niski poziom wody w Kamiennej, ale szło mi nieźle.


Powoli muszę zacząć myśleć o dłuższych wyprawach. W Katanie czuję się najpewniej.


Przyszła wiosna, a mam na ten rok przepotężne plany.


Wyszło nieźle, nie ociągałem się, ale też nie płynąłem żeby się zajechać.


20 km. w 3,5 godz. Ciekawe jak będzie gdy kajak załaduję na kilka dni?


Przed Ostrowcem zrobiłem 15 min. przerwę na uzupełnienie kalorii.


Katana zdaje się być odpowiednim kajakiem dla mnie. Myślę że po pół godzinnym odpoczynku dałbym radę machnąć jeszcze ze 25 km.


Nie płynąłem na wyścigi, ale też i nie leżałem w kajaku ... Większe rzeki zazwyczaj mają silniejszy nurt niż Kamienna, także powinno być dobrze.


Kończę w Ostrowcu Świętokrzyskim, przy moście koło Castoramy. Chyba trzeba będzie sprzedać Niffty'ego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz